Kupecicegi_38 Bana doktorum tok gel ve tuvalet ihtiyacın olmasın demişti. Girmeden önce yeniden tok olduğum ve tuvalet ihtiyacımın olmadığını teyit ettiler. 12. Haftada yaptırdım ben de. Gitmeden çikolata yiyebilirsin şeker sorunun yoksa. Abartmayın ama sonrasında çok hareketli olunca da ölçümler rahat yapılamayabiliyor. Ultrason ne kadar olumlu da geçse ikili test için sonrasında kan testi alınıyor.