Bende 7. Hafta da aşırı kanama yaşadım. Çok korttum iki gece hastanede yattım. 8. Haftada birdaha kanama yaşadım bir gece hastanede yattım. Şuan evde dinleniyorum hala düşük tehlikem var.8+2 deyiz şuan .alllah bebeklerimizi bize bağışlasın insalllah birdaha kanama yaşamayız… Neden oluyor bu kanamalar hiç anlayamadım :(((( çok stresli bir durum.