Fatma12345 Kızlar dualarınıza ihtiyacim var bugün kanamam oldu acile gittim istirahat etmemi istedi düşük tehlikem olduğunu syledi 23+3 günlük gebeyim lütfen dualarınızı eksik etmeyin 🙏 Allah rızası için 🙏
Sedagb Fatma12345 Rabbim size bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🤲🏻 Çok geçmiş olsun. İğne vs yaptılar mı? Ani hareketler yapmayın yormayın kendinizi
BegumIscanTunc Fatma12345 kuzum rabbim sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲 bol bol yat dinlen senden ve bebeğinden önemli değil hiç bişey
Busra3509 Fatma12345 Allah yardım etsin benimde 22 haftalık protein kacagı cıktı Napcamı sasırmıs durumdaym 😪 Bi saglıkla alsak kucagımzaaa 😟😪 Uzan hic kalkmaaa. Agır is yapma. Kanama bende 17 ve 18 de yasadım elhamdülillah suan iyiyim.
Fatma12345 Sedagb sağolun Allah razı olsun 🙏 yok iğne degilde progestan yazdı onu kullanicam şimdilik
Fatma12345 BegumIscanTunc saol cnm benim Allah razı olsun 🙏 hastaneden geldigimden beri yataktayim hiç kipirdamadim
Fatma12345 Busra3509 rabbim seninde benimde bizim durumumuzda olan bütün annelerin bebegini bağışlasın sağ Salim kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🙏😒
Ftm_17 Busra3509 protein kaçağı gebelik zehirlenmesi mi 🤔.bilmiyorum o yüfen soruyorum benimde idrarımda protein çıktı sonra tekrar idare verdim bu kez çıkmadı iki sonuç arasında bir hafta fark var bu arada. Sizde nasıl oldu merak ettim
Bsmlh Fatma12345 bu yıl bebeklere ne oluyor allahım sen yardım et dua edicez cnm rabbım sağlıkla kavuştursun bebegını sana 25+1 bende suyu az erken doğar dedi
Bsmlh Fatma12345 kötü cnm yatıyorum 4lt su içiyorum armut dedıler yiyorum şekerim var diyet yapıyorum idrar yolu enfeksiyonum var fitil kullandım dün suan bilirler gelıyo koruyorum sumu diye ama su testi amnioşur yenı yapıldı kafam aşak bullak
Busra3509 Fatma12345 amin insallah canım 😪 Sen hic kalkma. Uzan dinlen. Esinlede Birlikte falan olma uzun süre. Wc kalk sadece. Ayaklarını da sıcak tut. Hatta yastık koy altına. Hep uzan. Allah yardm eder inan bana ben 2 kere kanama gecirdim. Rabbim hepimizi sag salim kurtarsn. 🙏🌹
Leylaalin Fatma12345 19 +4 benim dün kan geldi pıhtı değil normla kan doktorum kanama aktif değilse korkma dedi gündüz temizlik yapmıştım bi daha gelmedi kan çok şükür kararsız geldim yarın bir gitsem mi gitmesem mi doktora diye
Fatma12345 Leylaalin yinede git cnm ne olur ne olmaz 😥rabbim yardımcın olsun bidaha yaşatmasın benimde öyle uzun süre kanama olmadı İlk biraz geldi şimdi ise leke şeklinde geliyor ama korkuyorum yinede daha önce 2 düşüğüm olmuştu 😒
Fatma12345 Busra3509 öyle yapıyorum cnm bende benimde hamileligimin ilk başından 4 aya kadar hep leke ve kanama ile geçti sonra gecti bu 2 aydir öyle rahattim geçti şükür dedim ama bugün görünce yine şok oldum ☹️
Fatma12345 Bsmlh ay cnm benim Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah ne Zor şeyler atlatiyosun bol bol su iç cnm başka çaren Yok malesef bide havuç suyu iyi diye duydum ben😒
Busra3509 Fatma12345 sabret. Doguma kadar kanama görenler bile var. Allah yardım eder hic korkma. Bende kan 2 kere gördüm 17 ve 18de cok korktum. 22 oldum simdi de protein kacagı beni cok korkutuyor. 😟😪😪
Fatma12345 Busra3509 rabbim yardımcın olsun inşallah 🤲 protein kaçağı Zor cnm yaa gebelik zehirlenmesi yapıyor diye biliyorum çok dikkatli ol tansiyonunu düzenli kontrol ettir inşallah sağ Salim zamaninda gelir 😒