Ezgicann doğum parası ilk çocuk da 300 tl ikincide 400 tl olan 3 ve üzeri 600 tl olan diğer çalışıp sifortalıyken soğum iznenr çıkıp 16 haftalık ücretli izinli olan hak için her koşulda çalışırken sigortalı olman gerekiyor ben de çalışıyorum toplu para için sigortan doğum iznine çıkana kadar yatması gerikiyor. Diğer devletin verdiği doğum parası ilk yazdığım gibi yani sen şimdi uzun süredir ücretsiz izindeysen toplu para alamazsın malesef sigortan yok çünkü sigorta yatırıyor onu