Hiranurecrin Maşallah, ilk gebeliğim 36+2 olduk😊 daha önce düşüğüm olmadı insallah sağlıcakla kızımı kucağıma alırım diyorum, çok sıkıntılı geçmedi başlarda tiksinti bulantı oluyordu ama çok fazla istifra etmedim. Sadece tansiyon düşüklüğünden dolayı dinlene dinlene geçirdim yine de yemek temizlik elimden geldiğince yaptım şimdi erken doğum riskim var bir iki hafta daha sabretmeye çalışıyoruz dinlenerek 🐣