Tugcece malesef dört defa alışveriş yaptım dördünde de aynı oldu. Hatta dördüncüde korbell çöp kovası aldım, poşetini de almıştım. Kovayı kargoya vermişler poşeti vermemişler , baktım stokta var ve satışı devam ediyor, sadece indirimi geçti. Faturayı farkedince anında aradım, yoksa sonrasında stokta kalmamış diyeceklerdi. Şimdi kargoya verileceğini söylediler ama hala bi hareketlilik yok