Busramom54 canım benim öyle oldu. Önce bakacağız araştıracağız dediler kaç kez aradım en sonunda ürün stokta yok dendi bende para iadesi yapılsın uğraşamayacağım sizinle dedim, ayıp dedim, kaç defa aradım dedim, bi çözüm üretemediniz dedim😃 İnşaaaallah seninki öyle olmaz. Bir ay uğraştırdılar beni 🤦🏼♀️