raabiia merhabalar, iç mimarım. Ben de geçen ay bebeğimin odasını yaptım. Bu zamana kadar tasarladığım çocuk bebek odalarını da şifonyerli ve dolaplı yaptım. Daha kullanışlı oluyor. İstediğiniz şifonyerin aynısının 4 çekmeceli olanı Koçtaş’ta var hem fiyat olarak daha uygun hem de dolaba da ihtiyacımız olacak. Benim tavsiyem küçük bir şifonyer ve 3 kapaklı dolap. Hayırlı olsun şimdiden 🤗🙋🏻♀️