Merhaba kızlar, kısmetse 3 ay sonra doğum yapıcam, bende şimdiden başladım odasını yapmaya fakat kararsız kaldığım bir nokta var. İkeanın hemnes şifonyeri var 8 çekmeceli oldukça büyük ölçüleride ve görüntüsüde çok güzel onu mu alsam yoksa dolap mı alsam bilemedim napsam🤷🏻♀️ Önerilerinizi bekliyorum🌼😇