icimdekikelebek İnşallah sıkıntısız atlatırız geçer bu da. Merak ediyorum ben de kaç çıkacak daha önceleri aç karnına normal kan verdiğimde en son 25 aralıkta verdim o zaman glukoz iyi idi ama yüklenemeden sonra ne olur bilmiyorım sinsi bir şey dediğiniz gibi .
icimdekikelebek Esosun daha önceleri yaptırdığınız kan testlerinizde kaç çıkıyordu açlık kan şekeri yine öyle sınırda mıydı
Esosun icimdekikelebek yoo önceki yaptırdığım testlerimde 70-80-85 arası çıkıyordu hep. 26. Haftadayım 92 çıktı sebebini doktor açıkladı gebeliğin ileri dönemleri 3. Trimester içinde şeker ve tansiyon yükselmesi olabiliyor dedi. Ki ben serklaj oldum rahim ağzı yetmezliğinden sürekli yatmak durumunda kaldığım için benim tansiyon ve şekerimin o yüzden de fazlaca artmış olabileceğini söyledi doktorum. Tekrar yapcaz testimiz inşallah bu sefer normal çıkar
Busra2706 Ygmr25 Rabbin ne derse o olucaksa zaten sanırım hastaneye de gitmiyorsunuz? Bebeğinizi de rabbinize emanet edersiniz doğduktan sonra umarım o fikirlerini beğenmediğiniz doktorlara muhtaç olmassınız hiç bi zaman.
Gizmolata icimdekikelebek siz geceden bişey yiyip içmeyin 10 da randevunuz 1 den itibaren yemeğin inşallah bişey çıkmaz .