Esosun bana kesin konuşanlar haklı çıktı ve bende de kötü sonuclar doğurdu, artı etrafımda da kötü durumlar yaşayanlar olduğu icin bende bunu samimiyetle dile getirdim 😉 sanki hemen beni dinleyip yaptirmiycak.. yaptırmaması ihtimal zaten. Burda yorum yapanlarin hepsi doktor degilki zaten 😉😉 sizde emin konusmussunuz , bu arkadaşta olumlu sonuç olacağı ne malum. Sizde vebale girmiş olmuyomusunuz ?? Herneyse böyle tartisma içinde bulunacak yapıda değilim. Allah sağlık versin inşallah hepimize 🤲🏻 herşey güzel olsun inşallah temennimiz bu 🤗🤲🏻