Kızlar benimde kesenin etrafında doktorum bi kanama gördüm korkmana gerek yok normal bi durum dedi ilişkiyi falan yasakladı ama düşük tehlikesi falan olmadığını söyledi kanamam da hiç olmadı böyle bi durum yaşayan var mı 7-8 haftalıktım Dr dediğinde şuan 10 haftadayım