Doktor değilim yanlış yönlendirmek istemem ama tlfnla tanıdık bir doktordan onay alarak progestan hap içebilirsiniz. Doktorum bana hiç bir sakıncası yok demişti, 12-18. haftalar arası düzenli kullandım, şimdi de bir yere giderken ne olur ne olmaz diye çantamda taşıyorum. Doktorum fazladan yanında olsun demişti. Bu haptaki hormon bebeğin tutunmasını sağlıyor.