Hilal97_ benim de pek bi belirtim yok bikaç kere hafif midem bulandı bide hafif kasık ağrısı vardi ama artık onlar da yok 5+6da doktora gittim ultrasonda 6+2 çıktı ve sadece kese göründü 2 hafta sonraya çağırdı inşallah bi sıkntı yoktur bebeği falan görmedik korkuyorum boş gebeliktir diye zaten bi kürtajım var şimdide hiç belirtim yok diye korkuyorum hayırlısı 🙄