Bende 6+4 üm, kalp atışlarını duydum, ara sıra miğde bulantısı dışında pek birşey yok oda yemek kokularından oluyor , yemeklere karşı soğudum , göğüslerimde sertleşme ve hassasiyet vardı gitti gibi normal mi acaba başka bunu yasıyan var mı bu beni korkutuyor 😟