CerenGrcEce benimde ilk gebeliğim 16.haftadan beri hissediyorum şuan 19.haftamıza girdik elimi karnıma koyduğum böyle seyirme şeklinde pıt pıtlar oluyor bazen daha az bazen daha cok ozelikle aksam yemeginden sonra sola dogra yatiyorum cok guzel bi duygu ins ilerleyen haftalarda daha cok hissetmek istiyorum doktoruma sordugumda o hissi bebek demisti 16.haftadan bu yana 😍