melekxvedat Sevilay_47 Allah razı olsun 3 senedir hep bi umut bekledim asla pes etmedim her ay bi umuttu hala da öyle bazen bazı anlar ister istemez karamsar olabiliyorum malesef
Sevilay_47 melekxvedat biliyorum olur öyle ama yine de hersey güzel olacak Allahın izniyle rabbim size de nasip edecek 🤲
blueberyy00 melekxvedat ay iyi sabretmişsin kız normalde de 12 gün sonra etkisi geçiyor diyorlar ama maşallah sen sabretmişsin sabah güzel haberler bekliyorum o zaman senden
melekxvedat blueberyy00 öyle deniliyor ama kesin olarak 14. Gün sonucu doğru çıkarmış ondan bekledim valla bide bana sor çok zor beklemek 😓 annemlere gittim onlar geldi vs kendimi oyaladım durdum
melekxvedat Yasemin0728 kasık ağrısı sol taraf da yumurta da sol da büyüdü sağ da gelişim yoktu adet ağrısı da olabilir onun dışında dün ve dünden önce kahve rengi akıntı oldu adet olurum büyük ihtimalle :( )
Yasemin0728 melekxvedat umudunu kaybetme canım belki fazla sıvı aldığın için çıkmamışta olabilir sabah ilk idrarla yap bakalım hayırlısı olsun inşallah canım