melekxvedat Selam kızlar yarın çatlatma iğnesinin 12. Günü yani iğne gününü saymazsak sizce test yapsam çıkar mı daha doğrusu etkisi gitmiş olur mu iğnenin çok sabırsızım :(
Serdar4125 melekxvedat 14gun bekle canım çünkü bende kullandım bende12gun 2cizgi çıkmıştı ama malesaf doğru değil mış
melekxvedat Salı günü test yapıcam inşallah İğneden sonra 14. Gün oluyor hayırlısı inşallah 3 senedir yoruldum artık troid + pko sağ da yumurta gelişmiyor bu ay da olmazsa pes edicem artık bana iyi gelmiyor piskolojikmen çöktüm
Sevilay_47 melekxvedat öyle demeyin inşllh olur benim de pko vardı troid var ama şuan hamileyim demekki vakti var yoruldum artık demeyin rabbim nasip eder inşllh hayrlısıyla hayırlısını dileyin her zamn 🤲 buradaki hamileler de mesajı görüp okuyup dua eder rabbim büyük rabbimiz den ümit kesilmez
melekxvedat Serdar4125 tamam teşekkür ederim🌸 iğnenin yapıldığı günü saycam mı yada ertesi gününden itibaren mi?
melekxvedat Yasemin0728 50 mg kullanıyordum doktor yükseltti 1 ay önce 75 mg 2 hafta önce kan verdim değer 3 olmuş 50 mg kullanırken 4 idi
Yasemin0728 melekxvedat canım sabahlari hapı hep aynı saatte iç ve içtikten en az 1 saat sonra kahvaltı yap. Karnıbahar lahana brokoli beyaz ekmek bunları yememeye çalış
Sevilay_47 melekxvedat ben suan hamileyim haftanın 4 günü 75 3 günü 100 kullanıyor hep 3 4 lerde seyrediyordu suan 2 de bol bol dereotu tüketiyorum faydası cok ilacımı kavlatıdan yarım saat önce de 1 saat öncede değil gece atıyor sabaha karsı dahaetkiliymiş doktorum söylemişti 1 senedir yeni yeni böyle yapıyorum sizde yapın isterseniz
melekxvedat Yasemin0728 brokoli ne için iyi değil bilmiyordum bunları beyaz ekmek seneler oldu bırakalı tam tahıllı ekmek tüketiyorum
Pnrss06 melekxvedat 11. Gün test yaptım cift cizgi, 12 de yine yaptım yine cift 13 de kan verdim ve beta degerim 86 di.
melekxvedat Sevilay_47 Allah razı olsun 3 senedir hep bi umut bekledim asla pes etmedim her ay bi umuttu hala da öyle bazen bazı anlar ister istemez karamsar olabiliyorum malesef