annepamuk benim de 25.haftada 750 gram doktor maşallah iyi bakmışsın dedi ,doktoruma güveniyorum sorun yok demek simdi o yazan arkadaşları kafama takip ,kendimi de bebişi de strese sokmaya gerek yok ki canım ,faydalı ve güzel şeyler yiyorum vicdanım rahat o yüzden sağlıklı olması en önemlisi 😊