Bilge44 Mom0101 Ben de ilk zamana göre iyiyim ama yine de aynı tasi alamam gibi şuan o yüzden askıda beklesin bakalım ☕🤭❤
mom77 Sabisskalay benım doktorum gunde 1 taneyı gecme dedi ama yınede haftada 2-3 ü asmamaya calısıyorm.
archmom Sabisskalay günde max 1 fincan canım . Ama bu saglıklı birsey değil . İçmesen daha iyi . Ben haftada 1 kez tüketiyorum 🥰