Sabisskalay Merhaba , sevgili anne adayları türk kahvesi seven biri olarak her doktora gittiğimde unutuyorum sormayı😊 türk kahvesini günde ne kadar içiyorsunuz ? Doktorunuz bunun için sizlere bir uyarı da bulundu mu ? Yardımcı olursanız cok memnun olurum😊
Aysentass Sabisskalay günde bir fincan dedi ama bence sadece dayanamadığında iç çok iyi birşey değil çünkü
Eddii Sabisskalay bana da günde bir fincan içebilirsin demişti. Ben sütlü içip içine az kahve koyuyorum. 😊
Gokceeeee-_ Sabisskalay Ben korkumdan içemedim ilk aylar 5 ayımdan sonra içmeye başladım hafta da bir kere anca içiyorum ☺️
Fbt1921 Ben resmen aseriyorum türk kahvesini😭 her adı geçtiğinde ağzım sulaniyo nasıl içim gidiyo o dibini ozellikle
Ec0709 Sabisskalay valla ben iciyorum her gün bir fincan. Arkadasım da öyle icmisti sıkıntısız doğurdu büyüttü bile cocuğu😂😂Yani kendimizi cok kısıtlamaya gerek yok bence ve Türk kahvesinden bahsediyoruz yararı da var. 1 fincandan kimseye zarar gelceğini sanmıyorum. Videolar,yazılar vardı internette. İciniz rahat etmezse ordan okuyun bence😅
Sarikurt Ben normalde 4-5 fincan içen biriydim ilk sorum bu olmuştu😂 2 ayrı doktorum var ikisi de şekersiz içiyosan ve türk kahvesiyse günde 2 taneye kadar içebilirsin dedi. Ben genelde 1 tane içiyorum
Bilge44 Normalde günde bir tane illaki içerdim büyük bir zevkle..☕ama hamileliğimi öğrendiğimde beri tiksindim içemiyorum 😭 bir tanıdığın da böyle olmuş doğumdan sonra düzelmiş inşallah düzelir çok büyük zevkimdi kaybetmek istemem. 🤦🏻♀️ günde bir tanecik içilebilir hiç sorun olmaz 💕☕
Sarikurt Kafeinden dolayı içmekte tereddüt ediyosanız kafeinsiz türk kahvesi de var migrosta falan satılıyo diye biliyorum kızlar
ayshoo günde 2 fincan içebilirsin demişti banada doktorum başından beride hep tükettim sıkıntımız yok çok şükür☺️
Hatice1634 Ben hem telvesini yiyorum hem kuru kuru kaşıkla yiyorum,hamile değilken hiç içemem kahve aslında ama iki gebeliğimde de içmek değil yiyorum resmen😂