gamzosgamzos 9 ay boyunca cignedim hic bir zararini gormedim cok şükür birtek naneli sakız midemi rahatlatiyordu
Mom_teacher Kbra290329 ilk hamileliğimde 9ay sakız çiğnedim,bulantılarıma iyi geliyordu,bi sıkıntı falanda olmadı
Gokceeeee-_ Kbra290329 İlk defa sizden duydum ben de çok bağımlısı değilim ama midem yandığı zaman biraz çiğneyip atıyorum iyi geliyor sanmıyorum sıkıntı olacağını
Lifebaby Sedaerhan ben nanaelilerde yok demedim çoğu Sakız’da var dedim şekersiz olanlarda da kuzeniniz bunu biliyordur eğer gerçekten gıda mühendisiyse!
Alps BusrAlpay_34 dilin parçalanacak biraz dinlen istersen 😁😁 benimde hiç canım istemedi ama son zamanlarda bir tutuldum kör şeytan diyo çıkartma ağzından 😁
BusrAlpay_34 Alps 🤣🤣 bnde öyle 37 haftalık oldu bebeşşim ilk defa 1 haftadır çiğniyorm ama canm istiyo
Kimkibu Kbra290329 doktora değil ama 9 tane dogurmus babannem bu konuda prof 😂 o sidikli olur dedi bana bende çiğnemiyorum😂😂 şaka biyana bi sakıncası olmayacagınu düşünüyorum ama doktora danısın isterseniz