Kbra290329 Arkadaşlar hamilelikte şekersiz sakız çiğneme konusunda doktoruyla görüşen var mı nette bisürü yazı var kafam karıştı
Kbra290329 Şekersiz sakız bile olsa içerisinde tatlandırıcı oluyormuş doğum kusurlarına neden oluyor yazıyor bnde 3 gündür çiğniyordum midem çok rahatsız yanıyor ama korktum hemen çöpe attım😂😂
Dilara8228 Kbra290329 ayyy yapmayın ya 😂 çiğneyin gitsin benim 3. Gebeliğim ve hepsinde doğurana kadar çiğnedim hiç birsey olmadı beni çok rahatlatıyor çünkü 😂 suan hala çiğniyorum 😂😂
Damlaranadagtekin Kimisi de sakın çok çiğner sen eğer çocuğunun ağzından hep su akar diyorlar ama hiç cignemeyip sular seller yapan bebekler çok gördüm ben çiğneyin takmayın o kadar çok
Lifebaby Kbra290329 Sakızlarin içinde yapay tatlandırıcı var o yüzden tavsiye edilmiyor ama öyle abartacak kadar bir zararı yok hele hurafelerle hiç alakası yok
Lifebaby Sedaerhan eşim gıda mühendisi hanım efendi sakizlarin büyük bir kısmında aspartam adında bir tatlandırıcı var araştıra bilirsiniz sadce nanelilerde değil
Sedaerhan Lifebaby benim de kuzenim gıda mühendisi bana da o dedi nolcak şimdi nette de yazıyor naneliler de tatlandırı var diye HANFENDİ
BusrAlpay_34 Kbra290329 vallahı geçen haftadan beri canm istiyo sakız çiğniyorm dılim yara oldu artk 🤣 ne gıbı sakıncası olur Kı ilk defa duydum
Alps BusrAlpay_34 dilin parçalanacak biraz dinlen istersen 😁😁 benimde hiç canım istemedi ama son zamanlarda bir tutuldum kör şeytan diyo çıkartma ağzından 😁
Lifebaby Sedaerhan ben nanaelilerde yok demedim çoğu Sakız’da var dedim şekersiz olanlarda da kuzeniniz bunu biliyordur eğer gerçekten gıda mühendisiyse!