Bende de kan pıhtılaşma var. Gebe olduğumu öğrenince hemen başladık iğneye, kesenin etrafında hafif kanama alanı olunca coraspin vermedi. Bence pazartesi doktorunuzu arayın en azından. Yada eczaneden bir kereliğine mahsus iğneyi alıp başlayın. Doktorunuz hemen başlayacağız dediyse zaten hemen yazar iğneyi. Keseyi görünce de raporlastirdi , kalp atışı için de 15 gün sonra gidicem. İnşallah sagkiklica alırız kucağımıza hepimiz.