Seda6019 Kızlar an itibari ile 564 cıktı beta değerim acilde yaptırdım . Ama kan pıhtılasması cıktı bende. Perşembeye kadar da randevu yok 5+3 oluyor. Gec olur mu sizce ?
Hfze35 Seda6019 canım hayırlısı olsun birşey olma bende 5+1gittim kese gördük sadece bende oksapar iğne crospin falan kullaniyorum
Zemirayda Seda6019 bende de kan pirtilasmasi var canım ilaç ve göbekten iğne vurunuyorum sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲
Seda6019 Emel38 coraspşn kullanıyorum suanda iğneye persembe kontrole kadar bekleyeceğim. Hemen mi baslamak lazım acaba
Hfze35 Seda6019 benimde 2kaybim var ama crospin at nöbetçi eczaneden en azından onu at raporla veriyorlar iğneyi diye biliyorum normalde paketi 258tl 10lu yazdırma gerek ücretsiz
Elifkskl Seda6019 ben öğrenir öğrenmez hemen başladım dr aradım başla dedi bende sağlık ocağında iğneyi yazdırıp başladım şuan 5+5 günlüğüz dün kesemizi gördük şükür
Seda6019 Zemirayda iNsallah canım. Sen hemen mi başladın. 4+4 üm ben suanda perşembeye randevu bulabildim de korktum :)
[silindi] Seda6019 instagram da bilge öğütçüoğlu diye Bi kadın dogum cu var mesajlara cevap yazıyor cokta iyi Bi doktor ona Bi sor da zararı yoksa pazartesi ye kadar iç coraspin nöbetçi eczane den alırsınız