Sevde0281 Sezinn çok harika cidden sadece henüz kullanmadık ama çok memnunum hala daha bazı şeyler aklıma takılınca arayıp soruyorum ilgileniyorlar.
Ayse10 Sezinn ben joie lıtetrax 4 aldım çok sağlam çok memnunuz tek yönlü olanı aldım çünkü çift yönlünün sürüşü rahat değil, tavsiye ederim.