Hannah Koreliler mecbur yapıyor onu çünkü gerçekten kolay değil soğru telaffuz etmek ve başka uyruktan insanlar telaffuz edince çok tuhaf duruyor başka anlamlara gelebiliyor mesela adamın ismi Dong diyelim karşı taraf Ddong dediğinde bu kelime bok anlamına geliyor kim ister ki isminin yanlış söylenmesini. Ayrıyeten Koreliler çok Amerika özentisi çoğu bu telaffuzu bahane edip yabancı isim koyuyor kendine.
@Didtas Eski türkçe isimleri çok beğenmeseydim ben de yabancı isim koyardım kesin. Dünyaya açılsın evrensel olsun kendini sınırlamasın diye :)