Heather Didtas anne ya da babadan biri ingiliz ya da amerikalı değilse neden düşünülsün böyle birşey anlayamadım. Siz düşünüyorsunuz sanırım.
Espbulut Didtas bebeğim yurtdışında doğacak ve büyük ihtimalle burada büyücek ama yabancı isim hiç düşünmedim biz yalnızca Türkçe isim düşünüyoruz Alp koymayı planlıyoruz. İngilizler de gayet güzel telaffuz ediyorlar 😬😬 siz yurtdışında mı yaşıyorsunuz ?
Mavi1 Didtas hayır neden düşünelim ki ? TÜRK’üz yani ve tarihçi olduğum için takıntılıyım gereği yok. (şahsi fikrim)
EdaMesut Didtas bir yaşıma daha girdim. Allah askına,bu kadar batılı olma merakı nedir ? İngilizce isim ne demektir ya? Pes doğrusu. Böyle böyle Türklük denen bir ırk kalmayacak.hadi burdan yakın. 😤😤
Ozteber Türk olduğum ocin düşünmedim tabikide anne yada baba yabancı olur konulur tabi ama bence iki tarafta turkse bana saçma geliyo açıkçası özentilik gibi geliyo yani yinede tercih sizin
Nulu Benim kuzularım çift vatandaş o yüzden bizde uluslararası telaffuzu kolay olan isimler seçtik anlamı güzel olmasına dikkat ettik ç,ş,ğ,ı,ö içermedikten sonra bizimde Türkçede şahane isimlerimiz var. İngiltere de mi yaşıyorsunuz?
Didtas Nulu Türkiye’de yaşıyoruz. Hoşumuza giden isimler var o yüzden merak ettim başka bizim gibi düşünen var mı diye 🤗
Drottin Didtas ben de Lydia düşünüyorum yurtdışına sürekli giriş çıkış yapıyorum kızım da yurtdışında okuyacak o yüzden Türkçe karakterler bulunan isimleri tercih etmedik 🍁
Thesra Drottin Benim kızımın ismi🤗 ama biz türkçesini koymak zorundayız çünkü burda iki saat ingilizcesini anlatmak çok zor olurdu diye düşündüğümüzden bu şekilde karar verdik😒😒
Sultan42 Didtas 😂😂😂 yurtdışında okutmayı düşünüyoruz mu ya hayat onun hayatı olucak o istiycek mi peki doğmamış çocuğa don biçmek diye buna derim ben
Zeysamim İnstagramda annetavşan diye bir hesap var, yurt dışında yaşıyordu sanırım kızına Beatrice Beren ismini koymuştu. Ama bende düşünmüyorum. İlk kızıma Kayla düşünüyordum anlamı güzel diye sonra vazgeçtim. Şuan ikinci kızımı bekliyorum.
istanbulluanne Yabanci karakterli isimleri turkseniz nüfus müdürlüğü kabul etmiyor diye biliyorum ben ama yanlış mi 🙄
Mevy Ben özentilik oldugunu düşünmüyorum Kanada’da yasıyorum bir türkçe bir de ingilizce isim koyucam herkesın kendı kararı
Didtas Mevy bizde öyle düşünüyoruz 😊 hatta Doğuma Kanada’ya gelmeyi düşünüyoruz ama vize sonuçlanmadı daha 😔
deletedmom21 Didtas acaba kanada için sizinle rahatca konuşabileceğim bir sosyal medya ya da mail adresi verebilir misiniz