Uzumlukek ama doktor kontrolunde bebegin iyiydi dimi canım ona göre bende kontrole gitsem mi diyorum ilk gebeligimde 6 ayıma kadar karnım şişmemişti şimdi küçük sert bir top varmış gibi his ediyorum bide oğlum da bana çok düşkün kucağımdan ayrılmıyor bu yüzden kendimi fazla koruyamıyorum o yüzden ufak şeyde endiseleniyorum