Blossom yaseminksmn Sıkıntı yok o halde. yüksek de değil normal değer. Hafta hafta sınırı var değerlerin. Kimisi en düşük sınırda olur kimisi ortada kimisi yüksek. Döllenme zamanı ile ilgili.
yaseminksmn Blossom anladım teşekkür ederim yorumun için 🥰 bi sayfada değerin haftaya göre çok yüksek ikiz gebelik olma şansın yüksek demişti aklım karıştı