yaseminksmn Merhaba sevgili anneler ve anne adayları 🥰 4 haftalık gebeyim doktora gittim 4 gün önce doktora gittim ve beta-hcg 2204 çıktı 4 haftalık gebelik için normal mi
Bireylulmasali yaseminksmn benim 350 çıkmıştı ilk öğrendiğimde doktorum 2-3 haftalık demişti kıyaslayınca maşallah çok iyi canım artışın hayırlı olsun ☺️
Selinda yaseminksmn betahcg değerinin o şekilde bir anlamı yok. 2 güne bir artış düzenli olması lazım o olursa güzeldir. Zaten kese görüldükten sonra betahcg te bakılmıyor bir daha. Benim beta 21000 di 5 haftalıktı arkadaşımın çok daha düşüktü onun 6 haftalıktı mesela
Blossom yaseminksmn Herkeste farklı olur değer. Önemli olan keseyi görene kadar yapılan testlerde değerin 2 günde bir 2 katına çıkmasıdır.
yaseminksmn Bireylulmasali teşekkür ederim canım Rabbim hepimizin evlatlarını sağlıkla kavuştursun inşallah
yaseminksmn Selinda doktor beta hcg ye bakacağım 1000 üzerinde olursa keseye bakacağım diyip vajival ultrasonla muane etti keseyi gördü ama şuana kadar herkes değerin çok yüksek dedi o yüzden aklımda soru işareti kaldı
Selinda yaseminksmn benim ilk gebeliğimde 1200 kusurdu 3000 i geçince görülür anca dedi geçtikten sonra gördü. Benim nasip olmadı düşükle sonuçlandı. Ama bunda da mesela oo güzel 21000 de rahat görürürz 3000 sonrası görünür dedi
tubiii0106 peki kese goruldu diyelm deger 400 ckms snraki hafta 700 ckms degeri haff kanama ile acile gidilmis kese yernde olmasna ragmen kurtaj oneriyorm demisler szce sagliksz gebelik mi? yarin yine bakilacak ama burya soraim dedm
tubiii0106 Blossom deger 400 den 700 e ckms keseye alttan bakip gormsler 700 iken ama degern yukselmesni yeterli bulmamislar
Blossom tubiii0106 700 ile de kese görülmez ki bence yanlış anlamış değeri. 1500 üzeri bile zor görülüyor.
Blossom yaseminksmn Sıkıntı yok o halde. yüksek de değil normal değer. Hafta hafta sınırı var değerlerin. Kimisi en düşük sınırda olur kimisi ortada kimisi yüksek. Döllenme zamanı ile ilgili.