2prensesannesi1 vallahi canim bende 20 haftalik hamileyim ama artik ejderha gibi dolaniyordum ne gaviscon ne sut ne salatlik hicbiri ise yaramdi dr um nexium diye bi hap yazdi mide koruyuci sabahlari ac karnina atiyorsun cidden dunya varmisss yasadigimi hissettim bence direk dr a danis yazsin saana zaten cogu hamile artik bunu kullaniyormus☺