Mrveykt Urazim_0606 biz 36+3 deyiz.. Ve hareketleri çok sert ve hissediyorum bazen çok acıtıyor kız bebek.
Htcnrmllslhgl ayca8181 bende onu düşünüyorum ama yok inşallah kullandım ılac ama kullanırken baya azalma oldu akıntıda ılac bıtınce tekrar geri başladı
ayca8181 Htcnrmllslhgl Bence sağlık ocagındaki doktoruna danısarakra yazdırabilirsin sonradan ugrasmaktansa
ysmusic ayca8181 35+6 benim de.Geceleri uyuyamamak,sakarlık 🤪,acıkma ama acıkmama,bolca tuvalete gitme,corona korkusu,nefes nefese kalma vb…Artık gelsin bebişleer en zor haftalardayız 😔
Htcnrmllslhgl ayca8181 sağlık ocağındaki doktor yazmıyor o ilacı yazdırmak ıcın gittim yarın öbür gün sakatlık olursa mesüliyet almıyoruz dıyorlar
Sltncnb Bikbi06 kesinlikle oluyor Allahtan havalar serin sıcaklara denk gelsek ne yapardım bilmiyorum
Rengin_ Ben de saat 5.53 bir saattir uyanigim hala uykum gelmedi. 34+3 olduk. Sancı vb yok simdilik. Kız bebek. Nefes nefese kalma ve sakarlik bende de var. Insallah sağ salim kolaylıkla doğum yapariz kizlar🙏🙏😍
Ballicut ayca8181 35. Hafta sürekli tuvaletteyim geceleri yatamıyorum ateş basması beni öldürecek 🤦🏻♀️
oguzkaganinannesi Kızlar ben şu an 27 haftalık hamileyim. Ama Nisan’da bi sınavım var. sınava şehir dışında girmem gerekecek. Tam sınav zamanı 36 haftalık hamile olucam. Sizce uzun yola çıkmam çok zor olur mu veya sınavda beni ne gibi zorluklar bekliyo
Yagmur_C ayca8181 garip bi şekilde deliksiz uyuyorum ben maşallah sorun yaşamadığım tek yer uyku sanırım 😀 ama korkularım çok doğum anını arabaya binip hastaneye gidişimizi falan aklıma getirdiğim an çarpıntım başlıyor nefesim daralıyor 🙈
ayca8181 Yagmur_C hahaha onu düşünme dicem ama bende dogum anını düşündükçe aynısı bendede oluyor yada agrı vurdugu anda 😂