gzdeakcy_123 Bizde 35+4 deyiz bebegim hala makat geliş hanimlar dondurmek icin yapılması gereken bisey varmi yada donermi doktor donmezse 38 de sezeryan diyor
ayca8181 gzdeakcy_123 suquat yap ben günde 10 tane yapıyorum sen 20 yap mesela plates topu bulabılırsen onu kullan doktorlar amilyatla almak işlerine gelıyor bence
Ozbu41bug threestar kasilma dediginiz nasi bisey sertlesiyo.karin omu bendede surekli hareketli kaburgami yamultacak artik arada artik.kasiklarimada adet sancisi gibi sancilar.giriyo
threestar Ozbu41bug aynen ama doktorum onun iyi bir sey olduğunu söyledi bebek doğuma hazirlaniyor dedi😂
ayca8181 minik_kalbim Oo düşüncelere kapılma benımde eşim aksama kadar işte oluyor öyle durumda ambulans gıbı yanında olurlar
Yagmur_C ayca8181 garip bi şekilde deliksiz uyuyorum ben maşallah sorun yaşamadığım tek yer uyku sanırım 😀 ama korkularım çok doğum anını arabaya binip hastaneye gidişimizi falan aklıma getirdiğim an çarpıntım başlıyor nefesim daralıyor 🙈
Htcnrmllslhgl ayca8181 bende onu düşünüyorum ama yok inşallah kullandım ılac ama kullanırken baya azalma oldu akıntıda ılac bıtınce tekrar geri başladı
yasmnydn ayca8181 35+3 teyiz karnım sürekli sertleşmeye başladı ve adet olcakmışkm gibi ağrılarım oluyor sürekli hareketleri de azaldı🤦🏻♀️
yasmnydn Urazim_0606 benimde 2 gündür çok az hareketleri korkuyorum Sertleşmelerde çok fazla olmaya başladı🤦🏻♀️ Salı günü kontrolüm var onu bekliyorum çok evham yapıp strese de girmek istemiyorum inşallah iyidir🤦🏻♀️
Durdane_acar Shebnem1520 aynı ben benimde öyle valla adet sancısı gibi ağrı giriyor çok zorluyor belim özelikle çok ağrıyor bide dediğiniz gibi ateş basıyor 😂 sürekli terliyom
Mcakir ayca8181 bende 35+6 yım🌸Aşırı ağırlaştım . Sanki 3üzlere gebeyim karnım öyle şiş . Dümdüz durunca yukardan baktığımda ayaklarımı göremiyorum 😅