Dilek_yksl insallah ama benim icin nifty testinin bi önemi kalmadı:( gebeliğim çok sıkıntılı gidiyor ödem 7.2 olmuş ve bütün vücudunu kaplamış. Cvs yaptıracağım insallah onda sonuçlar ne çıkarsa, doktorlar hiç iyi seyler söylemiyorlar:( gebelik her an sonlanabilir şeklinde 4 tane doktora gittim icinde prof var doçent var hepsi ayni sekilde soyledi maalesef