karazlem Merhaba,bebeğimin ense kalınlığı 6.4 mm çıktı ve vücudunda ödem çıktı, 12. Haftadayım, cvs veya amniyosentez yaptıracağım. Başına böyle bisi gelipte tahlil sonuçları güzel çıkan var mı?
bcakir karazlem merhabalar benim de 12. haftamda ense kalınlığı sizle aynı çıktı. Cvs yaptırdım alınan parça plesantadan değil de benden alındığı için tekrardan amniyosentez yaptırmak durumunda kaldım. Amniyosentezde ise ön sonuç, uzun süreli kromozom testi ve micro array testinin sonuçları temiz geldi 🤲
Nehirimmm06 karazlem bebeğimin 11. Haftada ense kalınlığı 4 mm çıktı bi hafta sonra normale döndü ama 16. Haftada ödem topladı ve kalbi durdu inşallah sizin öyle olmaz 🤲🏻
Cigdem70 Öncelikle geçmiş olsun size tavsiyem cvs yerine amniyosentez yaptırın biraz daha bekleyip. Benim başıma geldi maalesef hem cvs hem de amniyosentez yaptırmak zorunda kaldım cvs de trizomi 7 çıktı üzüntüden yıkıldım resmen hayata küsmüştüm amniyosentez yaptırınca sonuçlar temiz geldi çok şükür meğer trizomi 7 plesentadaymış
karazlem Cigdem70 çok teşekkür ederim, sizde ultrasonda ense kalınlığı veya ödem görülmüşmüydü acaba ?
karazlem Cigdem70 doktorlar da cok iyu konuşmadılar bu ense kalınlığı ve ödem hakkinda. bende aynen öyleyim hayata küsmüs durumdayım. Bir an önce sonuçlansın diye cvs istiyorum ama, herseyim bu tahlil sonuçlarına ve allahın mucizesine kaldı insallah bende güzel sonuçlar alırım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
karazlem fpkprensesim Bir an önce sonuçlansın istediğim için cvs istiyorum ama? Amniyosentez daha kesin sonuc mu peki
karazlem bcakir şu anda kaçıncı haftadasınız, doktorlar hic iyi konuşmadılar. 2 doktora gittim, salı günü bi başka doktora daha gideceğim. Moral olarak zaten çöküyor insan ister istemez. Hepimiz sağlıklı sıhhatli bebislerimizi alırız insallah kucağımıza 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Cigdem70 Cvs sonucu kötü gelirse genetikçi amniyosentez yapılmasını isteyecek kesinleştirmek için amniyosentez kesin sonuç ben bunları daha önce bilmediğim için hem cvs hem amniyosentez yaptırmak zorunda kaldım maalesef
Cigdem70 karazlem inşallah temiz gelir sonuçların sağlıcakla kucağına alırsın seni çok iyi anlıyorum üzülme bol bol dua et Allah büyük.
karazlem Cigdem70 çok sağol, cok teşekkür edrim, tek umudum allahın mucizesi🤲🏻 Allah kimsenin başına vermesin,çok zor süreçler 😢
bcakir karazlem Şuan 21. Haftamdayım. Doktorlar maalesef hep öyle konuşuyorlar. Ben de o bekleyiş sürecinde çok umutsuzdum. İnşallah hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almak nasip olur 🤲
karazlem bcakir aminn insallah, sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım.Bende su anda öyleyim umudumu kaybetmeye çalışıyorum ama 🙁 insallah bende sizin gibi atlatırım bu süreci🤲🏻🤲🏻
BurcAK145 karazlem Bu arada biz de aynı süreçten geçiyoruz biz 12. Haftada fetal dna gönderdik o temiz çıkınca amniyosentez yaptırma kararı aldık. Kadın doğumcular çok kabul etmeseler de büyük gen defektlerini gösteriyor. Çok şükür bizim testlerimiz temiz çıktı ama devlette sonuçlar biraz geç çıkıyor bir de amniyosentez kararı alınca sonuçların elinizde olması neredeyse 23-24 Haftayı buluyor. Yani sonlandırmak gibi bir düşünceniz varsa amniyosentezi beklemek duygusal açıdan yıpratıcı olabilir. Sırayla çalışılıyor önce fish sonra hücre kültürü sonra microarray bunlar temizse noonan diyorlar. Amniyonsentez materyalinde biz noonandayız şuan ve onun sonucu 4 haftada falan çıkıyor yani neredeyse 28-30 haftalık oluyorsunuz. Bizimki henüz çıkmadı inşallah o da temiz olur ve sağlıkla beb klerimizi kucağımıza almak nasip olur Devlette ücret veriliyor mu bilmiyorum ama özel bir labaratuvarda 10 binin üzerinde bir fyat çıkıyor. Ne yaptırmaya karar verirseniz verin iyi bir perinatolog bulmaya çalışın umarım yardımcı olabilmişimdir sormak istediğiniz bşey olursa yazabilirsiniz
karazlem BurcAK145 ayrıntılı bilgiler için çok teşekkür ediyorum. Gayet güzel açıklamışsınız çok sağolun. Sizde ense kalınlığı veya ödem çıkmışmıydı?
demetakk BurcAK145 fetal dna dediğinizin yurtdışına gönderilen kan dimi,sonuç temiz çıkınca neden tekrar amniyosentez yapıldı😟bende nift testi yaptırdım ama %99 kesin sonuç diyorlar😢 BurcAK145