reyhan0508 Sule00 11+3 de teste gittiğimde erkek demişti sonra da değişmedi ☺️Umarım siz de de öyle olur
Lulemom Salı günü bende ikili teste gidicem. Doktor cinsiyetine de bakarız ama hazırlık falan yapmayın değişir belki dedi. Çok heyecanlıyım inşallah değişmez 😍
Aasdddffggg Dün gittim bende ilk gebeliğim düşük oldugu için riskli gebelik diye detaylı ultrasona aldılar 11+6 erkege benziyo dedi bakalım
Sule00 Aasdddffggg Hayırlısı canım değişmez umarım Allah gönlüne göre versin erkekse bende erken öğrenirim sanırım😂