İyi akşamlar reglimin 6.günü bugün yani bitti sayılır benim 1 aydır sürekli sol kasığım ağrıyo bazen yürümemi bile engelliyo adet olmadan önce hamileliktir o yüzden bu kadar ağrıyodur dedim ama değilmişim kistte yok neden bu kadar ağrır ki kürtaj sırasında kasığımda bi sıkıntı mı oluştu acaba kürtaj olduğumdan beri kasığım ağrıyor bir de kasık çektirme diye bir şey varmış bunu deneyenleriniz oldu mu