Ugurum gercekten kac gündur yazsammi yazmasammi diye dusunuyodum bu basligi yani hpv virusu geciren varmi diye baslik acacaktim ben 2013 senesinde cok sıkıntılı gunler gecirdim vucudun direncinin dusmesine de bagli olarak nasil bulasti hic bilmiyorum birden ortaya çıktı esimde ve bende ben ne oldugunu bilmiyodum doktora gittigimde ise doktorum durumu anlatti ve yaktırdım sonra Allah'ıma binlerce kez sukurler olsun çıkmadı bidaha hic esimde tedavi oldu bu arada ama psikolojik olarak cok yiprandim cunku internette cok fazla bilgi kirliliği vardi bide bi doktora gittim 2 sene sonra falan tedavi goruyoruz bebegimiz olmuyodu doktora da bu durumu anlattim beni oyle bi azarladı ki su an yazarken bile elim titriyo haala o psikolojiyi atlatamadım bana dediki boyle bi virus tasiyosun ve cocuk sahibi mi olmak istiyosun pes yani dedi o gun orda gecirdigim soku üzüntüyü anlatabilmem mumkun değil uzun sure yine cocuk istemedim kardesim hemsire onlarin hastaneye bi doktor gelmis bu senenin basinda ona gittim tekrar cocuk icin tedaviye basladim ve doktoruma da durumdan bahsettim doktorum beni öyle rahatlattiki ve soyle dedi "bak canim bu virus cogu insanda var maalesef hatta bazilarindan sigil cikmadigi icin haberleri bile yok bunun cocuga hic bi engeli yok kesinlikle hamileyken cocuga gecmez ama normal dogum yaparken lezyon varsa eger o zaman cocuga bulasir ve bogazinda ses tellerinde lezyonlar olusur ben daha once bu virusu gecirmis birine tedbir olarak normal dogum önermiyorum sezeryan olursan sorun olmaz bebegine de bulasmaz dedi" sevindim tabii cok sukur simdi hamileyim normal dogumu cok istiyorum ama bu riski goze alamam onun icin sezeryan düşünüyorum. Bide kizlar bisey daha elma sirkesi varya bu virusun en onemli dusmani genital bolgenizi haftada 3 kere elma sirkeli su ile suyu az koyun elma sirkesi cok olsun onla taharetlenin esim yaktirmadi onun sigilinin uzerine elma sirkesine batirdigimiz pamugu koyduk aksamdan sabaha kadar orda kaldi 3 gun icinde kucule küçüle yok oldu bidaha cikmadi simdi hamile olanlar tedavi olamiyo ama elma sirkesinin bi zarari olmaz galiba bide beslenmenize cok cok dikkat edin cunku bu virus ne zaman direncten duserseniz o zaman ortaya çıkıyor bide moraliniz yuksek olsun sigilleri dusunmemeye calisin onlari dusundukce daha cok artiyo cok uzun oldu ama kusura bakmayin yazmk istedim❤❤❤