Hpv 16 tipi iseniz en tehlikelisidir sizin acınızdan, muhtemelen siğil olmayabilir de bu dönemde mudehale etmezler bebege geçmemesi için normal dogum yapılması yasak, sonrasında kanser olusumu var ise ameliyatla alınacaktır ama bir daha tekrarlamayadabilir ameliyattan sonra cok da korkmayın, ben gecirdim hastalıgı ve aynı tarihlerde hamile kaldım, düzenli kontrol ile geçiyor. Bende hiç siğil olmadı sadece testlerde ileri derecede kanser yapılanması bulunmustu temizlendi bi daha olmadı