Kbrgnca Mystery_ zuhal çelebi doğuma daha iki ay olmasına rağmen sezeryanı teşvik edici konuşunca değiştirmek istedim bebek ters ama herkes doğuma kadar düzelir endişelme diyo bu doktor bazen bebek belirler doğumu deyip kestirip attı. Hoşuma gitmedi tutumu
KbrErr Kbrgnca Herkes cok tatli bir bayan oldugunu ve normal dogumu destekledigini soyluyor. Muayene ucreti de en son 150ydi ama bilemiyorum zam gelmismidir. Ins memnun kalirsin 😊
gmzcvk Kbrgnca camlica medipolde dogum yaptim doktorum Zeynep Akcoltekin normal dogum destekliyor, epiduralsiz normal dogum yaptim
hili61 Kinem_Turan ooo çok az kalmış sağlıkla gelsin inşallah ay Nergiz hoca çatı kontrolünde acıtıyo mu acaba
Kinem_Turan hili61 bugün oldum çarşamba yine çağırdı. Aslında kendisi acıtmıyor çok naif fakat ben çok korktuğum için sıkıyorum kendımı ve canım çok acıyor. Ne yapacağımı da bilmiyorum…
Betus344 Kbrgnca pendik medıpol nergiz hanım önerırım doğumum gece oldu nergiz hanıma denk gelemedim Hatice hanım doğumumu gerçekleştirdi hatice hanımdanda çok memnun kaldım ama hatice hanım hastanenin nöbetci doktoru akşam 6dan sonra hep hastanede oluyor
Betus344 hili61 Hatıce Korkmaz bende duymamıştım ama gerçekten çok ilgili doğum anı bir abla bir anne olarak o kadar guzel ılgılendiki gündüzleri olmuyormuş hiç akşam 6dan sonra oluyormuş hastanede