F-Gemi Kbrgnca medipol pendik doçent dr esranur tola bugün kontrolüm vardı normal doğum olucak inşallah 38+4 üm🥰
ArasMom34 Kbrgnca valla kısacası Pendik medipoldeki tüm doktorlar normali destekliyor bence benmkide saadet hocaydı
Kbrgnca hili61 bende koşuyolu zuhal çelebiye gidiyorum ama değiştireceğim sezeryqn yanlısı içim rahat etmedi.31. Haftamdayım
ArasMom34 Kbrgnca çamlıca pendiğe göre bir tık pahalı diye biliyorum pendik en son açılan olduğu için zam olarak geriden geliyor doğum ücretleri aynı ama diye biliyorum
Kbrgnca ArasMom34 koşuyolunda ilk doktorum çok iyiydi oradan ayrıldı medipol fiyat olarak diğer hastanelere göre (acıbadem, hisar, memorial) uygun. Hastaneye ayağım çok alıştı ama doktor olarak nasıl bilmiyorum
ArasMom34 Kbrgnca siz hangi medipole gidiyorsunuz tabiki orası öyle medicalpark gidiyordum bir ara muayene ücretinden tutun doğum parasına kadar uçuktu özel sigortan olmayınca
ArasMom34 Kbrgnca doktor ayrıldı diyince siznde gitmiyorsunuz sandım koşuyolundada seval pata diye biri var oradada o doktor çok iyi
Kbrgnca ArasMom34 hastane ücret olarak uygun olduğuiçin ayrılmak istemiyorum.medipol dışarıdan doktor kabul etmiyormuş.teşekkürler bu arada
ArasMom34 Kbrgnca evet hastaneler arasında en uygunu rica ederim ne demek aklınıza takılan birşey olursa sorabilirsiniz iyi akşamlar
Kbrgnca Mystery_ zuhal çelebi doğuma daha iki ay olmasına rağmen sezeryanı teşvik edici konuşunca değiştirmek istedim bebek ters ama herkes doğuma kadar düzelir endişelme diyo bu doktor bazen bebek belirler doğumu deyip kestirip attı. Hoşuma gitmedi tutumu
KbrErr Kbrgnca Herkes cok tatli bir bayan oldugunu ve normal dogumu destekledigini soyluyor. Muayene ucreti de en son 150ydi ama bilemiyorum zam gelmismidir. Ins memnun kalirsin 😊