Happinessoon
Ben 4 ay su bile içemedim canım hayattan nefret etmiştim sonra bi sabah kış bitti bahar geldi yeniden doğdum o çok güzel bi duygu sende yaşıyacaksın ama şuan sadece kendini motive et erken haftalarda hiç bulantı ilacı kullanmadım 4 ayın sonuna doğru yazdı doktorum oda feci kabız yağıyor dedim yok kusmak daha güzel 😀 bıraktım sonrada geçti zaten çok şükür 🙏🏻