Happinessoon lady feliz bulantı hapı kullanıyordum ben ama naparsan yap bu dönemde böyle canım. Hiçbir şey fayda etmiyor hafif şeylerle besleneceksin. Su bile kokuyordu bana yani. Temiz havada bol yürüyüş yap. Duş al iyi geliyor. Zencefil çayı iyi geliyor. 12-13. Haftamda rahatlamıştım. Şuan 14. Haftadayım yani son 1 haftadır hiç kusmadım, tiksintilerimde 12 de bitti