leskuyenime Siboli ay benim de 174 boyum 56 ile hamile kaldım, şuan 63 olmuşum, 22+1 de. Nasıl bu kadar anladığımi anlamadım öyle çok beslenmede değişiklik de olmadi ama yine dışardan çok belli değil hamile olduğum. Siz baya az almışsınız maşallah☺️
Siboli leskuyenime sizde çok almamışsınız ama boy avantajımız var bide ondan fazla takma kafana 70e kadar yolu var😅
anneebrulice Ekimmeselesi çok güzel ya sizler bana umut oluyorsunuz gerçekten darısı bana inşallah 🤲🏼
Nurr24 32 hafta 15 kilo aldım canım maşalllahımız var yani😂daha yeni durulmaya başladım 30 .haftadan sonra yoksa var ya böyle kilo artışı yok takır takır artıyordu bu ara iyiyim böyle gitsem yine sükredicem boyum 1.71 kilom da 72 80 ni görmeden doğumu bitirmeyi istiyorum😂