anneebrulice Az kilo alanlar hiçmi canınız gece 12 de domates peynirli sandviç çekmedi kurban olayım 🤣 hiçmi bişey yemediniz 🐣
Elifberk anneebrulice ozaman iyi ya birşey kalmamış ki sağlıkla alın kucağınıza🤲🏻 1 bucuk ayımız var bakalım kaç kilo alıcaz
Aysentass anneebrulice normaldede çok çabuk alan bir yapım var zaten ama şunu unutma kilo arttıkça verilmesi kolaylaşır 🥰
anneebrulice Aysentass inşallah öyle olur bir kişi daha sizin gibi yazmış tıkır tıkır gider umarımmm 🤲🏼🤲🏼🥰
Siboli 26+3 3buçuk kilo aldım boyum 175 58le hamile kaldım kimse inanmıyo hamile olduğuma az bişey göbeğim çıktı inşallah böylede devam eder😅
leskuyenime Siboli ay benim de 174 boyum 56 ile hamile kaldım, şuan 63 olmuşum, 22+1 de. Nasıl bu kadar anladığımi anlamadım öyle çok beslenmede değişiklik de olmadi ama yine dışardan çok belli değil hamile olduğum. Siz baya az almışsınız maşallah☺️
Xmsedd anneebrulice ilk gebeligimde 49la hamile kaldım 77yle doğurdum.simdi ikinci gebeligim 55le kaldım 71 kiloyum 30.haftaya girdik en azından doğumdan sonra hemen gidiyo bende 😂😂