Doublesss Hafif bulantı falan yen yeni basladi gibi sanki hec döllenme olabilir diye duymustum ins rabbim tamamına erdirsin herkesin hamileligini saglikla sıhhatle kolaylikla🤲🤲🤲🤲
Kct2503 Doublesss ben 45.5 la öğrendim 2 günde bir artması gerekiyor en son 3. Kez kan verişimde 4555 oldu canım sen 2 günde bir kan ver takip et
blueberyy00 Doublesss ben 60 la öğrendim kuzum iki gün sonra 140 yükselmişti düşük değil sadece çok yeni korkutma kendini
Ays0 Düşük değil canım herkeste farklı olabilir değerler önemli olan sağlıklı şekilde yükselmesi. 2 gün sonra yaklaşık 2 katı kadar artmış olması gerekiyor. Tekrar kan ver ve yükselmeye bak zaten henüz kese falan görünmez daha yeni olduğu için
satigul Doublesss Değeriniz gayet normal bence. Daha düşükle öğrenenler var ve gayet sağlıklı bir gebelik yaşıyorlar
24022012 Doublesss bende 7,85′le öğrendim doktor heveslenme belki de yoktur dedi iğnenin etkisidir belki dedi çatlatma iğnesi olmuştum çünkü şimdi 14+1′iz çok şükür 🤲🏻☺️
birprensesvebirprensannesi aysenunur Tamam o tarih sizin kaç haftalık hamile olduğunuzu gösterir bebek göründükten sonra doktorunuz eğer geç döllenme olduysa söylüyor haftasını vs zaten canım
aysenunur Doublesss 25 ocak da 1.20 cıkmışdı perşembe günü 9 cumartesi 41 pazartesi 119 cıkmışdı canım adetime göre 4+2
Purpura26 Doublesss Şuam 16 haftalığım. 17 53 185 şeklinde arttı. Sonra da 2 katı artçak şekilde hesaplayıp 2000leri geçtiği güne kadın doğuma randevu aldım. Sende içini ferah tut normal yani
rabisrabis Busexxx aaa aynıyız 🤩benimde adet bir hafta gecikti. 55 çıktı hatta doktor dış gebelik olabilir heveslenme dedi bana. iki sonra 130 gide gide arttı çok şükür. Sen keseni gördün mü canım
Mkazel Busexxx kesenizi gordubuz mu peki bende tam 5 haftalik oldum p.tesi gttgmde gorememsti 16 sbatta rndvu aldm bende bdha byle bi korkuyla geciyor gnlerm ya bsy olrsa dye sizde ayni durumdamsnz ilk gebelgm bu arada benim
Littlespy Ozzzzz_ ben de adetten 1 gün sonra vermiştim 126 çıkmıştı, o günden 4 gün sonra tekrar verdiğimde 950 oldu çok şükür beta HCG yükseldikten 5 gün sonra gün sonra da keser görünmüştü. Sakin olun inşallah sorunsuzca bebeklerimiz dünyaya gelecekler🙃
iremgun Doublesss pazartesi 4 gün olmuş olur o gün 360 civarındaysa he rey iyi ilerliyor demektir. İnşallah her şey güzel ilerler🤲