Tuba18 valla bilmiyorum ben adanalıyım sanırım yanlıs okudunuz ben adanada doğumun pahalı oldugunu degil uygun oldugunu düşünüyorum acıbademde bile adanada kürtaj işlemi 2500 doğum 5 6 diye biliyorum bilmiyorum özel kliniktemi oldunuz ama inanın küçük yerlerdeki fiyatları görünce insan diyor nerden nereye şahsen ben adanada olsa doğumumu hem istedigim şekilde hem daha bildigim hemde fotografcı hersey dail 3 bin vermeyi yeglerim burda malatya kuru kuru 5 bin vermek yerine hemde hastane öyle pekte matah degil