Kızlar Bursa’da yaşıyorum 28 haftalık gebeyim şehir hastanesine gidiyorum başından beri doğumu sezeryan istiyorum fakat devlet hastanelerinde isteğe bağlı sezeryan yapılmadığını öğrendim onuda buradan öğrendim ne yapacağımı bilmiyorum çok stres yaptım kendimi hiç normal doğuma hazir etmemiştim özelde sadece doğumu kabul ediyorlar mı ediyorlarsa sadece doğum için ne kadar istiyorlar fikri olan varsa paylaşabilir mi 🙏