Dyguuuuuu 33.haftadaym evdeyim bende. Bebeğimin yıkama ütüleme işleri bitti. Sadece doğum çantası kaldı. Maalesef bugün talihsiz bir şey yaşadım,hatta afedersiniz salaklık yaptım. Çok titizim,çamaşır suyu ile porçöz karışımına maruz kaldım ve solunum sıkıntısı yaşadım hastaneye gittim kan gazı sonucum kötü geldi,kendimde yoğun bakımda çalışıyordum,yoğun bakım uzmanımız oksijen ve ventolin tedavisi başladı 7 saat hastanede takip edildim 4 kere kan gazı tekrarlandı aralıklarla.Sonra eve gidebilirsin dedi. Kadın doğumcularda baktılar USG ,NST yapıldı bebeğime iyi dedilerde yinede içim hiç rahat değil bir şey olmaz dimi çok korkuyorum.